Osoba egzaminowana lub jej pełnomocnik ma prawo złożyć skargę dotyczącą egzaminu państwowego. Skargę wraz z jej uzasadnieniem składa się w terminie 14 dni od dnia, w którym był przeprowadzony egzamin, do marszałka województwa za pośrednictwem dyrektora WORD zgodnie z art. 68 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2019 r. poz. 341 t.j. z późn. zm.). Skargi można składać:

  1. osobiście – w formie papierowej z podpisem ręcznym;
  2. przez operatora pocztowego – w formie papierowej z podpisem ręcznym;
  3. za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej WORD w Siedlcach (ePUAP) – z podpisem zaufanym lub osobistym (dowód osobisty z warstwą elektroniczną);
  4. drogą e-mail w formie elektronicznej – z podpisem kwalifikowanym (elektronicznym).

Osoba składająca skargę ma prawo wglądu do nagrania zarejestrowanego przebiegu egzaminu praktycznego.

Dane kontaktowe:

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Siedlcach

Ul. Składowa 46, 08-110 Siedlce

tel. 25 633 33 87 – sekretariat, 25 644 93 58 – egzaminator nadzorujący

e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., ePUAP: /WORD_Siedlce/SkrytkaESP