Skarga na wynik egzaminu
Osoba egzaminowana lub jej pełnomocnik ma prawo złożyć skargę dotyczącą egzaminu państwowego. Skargę wraz z jej uzasadnieniem składa się w terminie 14 dni od dnia, w którym był przeprowadzony egzamin, do marszałka województwa za pośrednictwem dyrektora WORD zgodnie z art. 68 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2019 r. poz. 341 t.j. z późn. zm.).
Skargi można składać:
- osobiście – w formie papierowej z podpisem ręcznym;
- przez operatora pocztowego – w formie papierowej z podpisem ręcznym;
- za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej WORD w Siedlcach (ePUAP: /WORD_Siedlce/SkrytkaESP) – z podpisem zaufanym lub osobistym (dowód osobisty z warstwą elektroniczną);
- drogą e-mail na adres: sekretariat@word.siedlce.pl w formie elektronicznej – z podpisem kwalifikowanym (elektronicznym).
Osoba składająca skargę ma prawo wglądu do nagrania zarejestrowanego przebiegu egzaminu praktycznego.
Dane kontaktowe:
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Siedlcach
ul. Składowa 46,08-110 Siedlce
tel. 25 633 33 87 – sekretariat,
tel. 25 644 93 58 – egzaminator nadzorujący